Monday, June 14, 2021

जानु नै थियोे र कहाँ ?

 बाटाहरू धेरै छन् यहाँ जानु नै पर्ने थियोे र कहाँ 

दिवाकालिन सुनौला सपनाका गन्तव्यहरू पुग्छन् जहाँ 

निर्धक्कसाथ आकाशमा पन्छीहरू उडिरहेछन् यहाँ 

छिटोछिटो गरि हिडिरहेछु म जानू नै पर्ने थियोे र कहाँ 


खडेरी पछिको झरिले मुनाहरू टुसाइरहेछन् यहाँ 

भमराहरू वसन्तका फुलहरूमा घुमिरहेछन् जहाँ 

गरिब दुखीहरू आशैआशले बाचिरहेछन् यहाँ

लुकिलुकि हिडिरहेछु म जानू नै पर्ने थियोे र कहाँ 


पहाड फुट्दै संगित छर्दै छहरा बनी बग्दछ जहाँ

फुटेका धरती फाँजाहरू हरितवृक्ष बनी ढाक्दछ जहाँ

सिरसिर गर्ने सिरसिरेले सुगन्ध बास्ना छर्दछ यहाँ 

स्वर्गमा बसिकन म कागज खोस्टो लिइ उडिरहेछु कहाँ 


आखिर मलाई जानू पर्ने छ नै र कहाँ

रिसैरिस डाहैडाहमा बाचिरहेछु यहाँ

अहम्ताले चिनिएको चितामा जलिरहेछु यहाँ 

अशक्त भैकन बसिरहेछु म जानू नै पर्ने थियो र कहाँ 


 

No comments:

Post a Comment